Hos oss jobber det mange karer på vår supportavdeling. De sitter bak store skjermer, grafer, tall og telefonsystemer. Synes du det er mye med to skjermer? Disse gutta har fire. Det må de nesten, dersom de skal kunne besvare all den type henvendelser en slik avdeling mottar i løpet av en dag. De må kunne se alt som trengs for å løse en sak, det nytter rett og slett ikke å ha fane på fane, vindu for vindu på en enkelt skjerm. IT-systemer kan være komplekse, og likeså henvendelsene som kommer inn. Noen saker er kritiske, noen saker sier seg selv, mens andre saker krever innsyn, teknikk og ferdigheter.
Målet til vår supportavdeling er å svare deg på telefon i løpet av 10 sekunder. Her kan du også sende oss en e-post, chatte med oss eller kontakte oss via vårt ticket-system. Våre supportmedarbeidere kjenner deg og din bedrift sine løsninger, og blir kontinuerlig vurdert ved hjelp av vårt evalueringsverktøy Smileback.
Hva er Smileback?
Smileback er et verktøy vi har for å sikre kvaliteten på i vårt supportarbeid. Det er en skybasert tjeneste som gir våre kunder mulighet til å gi oss en umiddelbar respons på vårt arbeid. Som kunde har man valget mellom å kun gi en hurtigrespons ved å trykke på rød, gul eller grønn smiley, eller å i tillegg legge til en kommentar. Svaret blir sendt til direkte til ledergruppen på e-post, og nødvendige tiltak blir iverksatt dersom vi får kommentarer på forbedringsområder fra våre kunder.
Single Point of Contact
Vi ønsker å forenkle din hverdag ved å være den eneste du trenger å ta kontakt med de gangene du har en utfordring eller et spørsmål. Selv om din henvendelse ikke gjelder våre tjenester, vil vi ta ansvar for å løse problemet med tredjeparter på vegne av deg. Dette gjør vi for at det skal være enklest mulig for deg og dine kolleger å be om hjelp.
Enkle kontaktpunkt
Vinner av beste kundetilfredshet
Lillevik IT er vinner av Microsoft sin pris Årets beste kundetilfredshet – blant annet på grunn av kvaliteten vår supportavdeling leverer. Vi gjør det vi kan for å hjelpe deg, og vi arbeider som et team. Dette vil si at dersom det skulle vise seg at én konsulent ikke har svaret på spørsmålet ditt, vil du raskt komme i kontakt med en av våre andre ansatte som vil kunne hjelpe deg.
Supportavtalen leveres til brukere med både PC og Mac, og inkluderer hjelp til alle jobbrelaterte problemer dine ansatte må ha uansett hvor det oppstår, og ubegrenset antall henvendelser, fornøydhetsgaranti og ingen bindingstid uansett antall ansatte. Velg mellom support og feilretting etter medgått tid, eller fast pris pr måned med ubegrenset bruk.
De aller fleste av våre kunder velger en supportavtale sammen med Microsoft 365. Med dette får du et komplett kontor i skyen, du får ivaretatt sikkerhet og ubegrenset brukersupport.
Ta gjerne kontakt med oss for å snakke med oss om våre brukersupportavtaler.
Problemer du løser med den beste IT-supporten
Med markedets kanskje beste IT-supporttjeneste får du mer fornøyde og effektive ansatte. Vi garanterer lynrask respons, direkte fra kompetente teknikere som kjenner din løsning som sin egen.
Trygghet
Med prisbelønt kundeservice, direkte tilgang til kompetente teknikere og lynrask respons har du tryggheten du trenger.
Frihet
All Inclusive betyr at vi hjelper deg uansett hvilket problem du har og dine ansatte skal aldri bli en kasteball mellom ulike leverandører.
Fleksibilitet
Du har full fleksibilitet på antall brukere, og ingen bindingstid med 100% fornøydhetsgaranti.
Vi skal være hjelpsomme, ærlige og innovative
Hos oss blir problemet til kunden behandlet som vårt eget. Vi skal være entusiastiske og engasjerte, og alltid gjøre vårt ytterste for å løse kundens problem. Åpenhet er viktig for oss. Vi er transparente overfor våre kunder og samarbeidspartnere, og mener gode relasjoner er basert på tillit og trygghet. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre. Vi skal være nytenkende, fremoverlente og proaktive, for å hele tiden kunne tilby den beste løsningen for våre kunder.