Fornøyde kunder betyr at vi gjør en god jobb, og at vi gjør noe riktig. Derfor startet vi i år med kundetilfredshetsmåling. Etter alle saker/henvendelser som avsluttes i våre systemer sendes det ut et tilbakemeldingsskjema der man kan velge å klikke på et grønt, gult eller rødt smilefjes og skrive en valgfri kort kommentar. Vi i Lillevik IT er stolte over å ha en svært høy prosentandel av at alle saker vi håndterer, får et grønt smilefjes som tilbakemelding når saken lukkes.
Vi lærer av våre tilbakemeldinger
På 2% av alle saker vi avslutter, gir kunder oss et rødt og sur smilefjes. Det er selvfølgelig trist for oss med en slik tilbakemelding, og vårt mål er 100% fornøyde kunder. Av den grunn ringer vi alltid opp kunder som gir oss et rødt smilefjes, for å høre hva de har opplevd som mindre tilfredstillende i den spesifike saken. Videre fører dette alltid til en gjennomgang med konsulentene som har håndert saken. Ofte fører negative tilbakemeldinger også til at vi går gjennom rutinene for håndtering av liknende saker i fremtiden.
Hver dag jobber vi i Lillevik for at kundene våre skal være 100% fornøyde. Så deres tilbakemeldinger betyr mye for oss!